środa, 9 stycznia 2013

KoneQ

Dominika ostatnio narzekała , że nie zrobiłam wam koneQ'u z pisaniem ..
Ych .. i już się wydałam ;x .. No dobrze , napisałam dla was specjalnie
początek opowiadania . Waszym zadaniem jest go dokończyć .
Główną nagrodą jest vip na tydzień . Drugą prezenty z l.ż do 5 tyś sc .
a trzecią 3 tyś sc z listy .

Ja wam napiszę początek opowiadania a wy go skopiujecie od "Mrok ogarnęła nagła światłość spowodowana zapłonięciem pochodni .."  i w Wordzie wkleicie go i napiszecie dalszą część
część pod warunkiem, że będzie miała koniec :D
Prace wysyłacie na domalaura@wp.pl          

     "W pokoju było ciemno, nic nie widziałam. Jedynie przez wejście , którym weszłam , blade światło
padało na stos kolorowych klocków i ogromnych, szarych pudeł upchniętych w najciemniejszy kąt , małego
pomieszczenia. Strach i niepokój, który tkwił we mnie zamienił się na chęć poznania tego co mnie 
otaczało. Podeszłam do owego, mrocznego miejsca nie zapowiadające miłego widoku. Zebrałam 
się na odwagę i .. nagle coś lub ktoś wyskoczył zza wyblakłych kartonów. Byłam śmiertelnie
przerażona. Rozejrzałam się do wokoło lecz niczego nie dostrzegłam. Tajemnicza rzecz zaszyła
się w głębi nieznanej mi ciemności ..
     Nie mogłam ruszyć się z miejsca. Strach był silniejszy niż mój duch odwagi . Po pewnym
czasie w oddali dało się usłyszeć szmer i tajemnicze dźwięki , dochodzące zza drzwi. Mrok
ogarnęła nagła światłość spowodowana zapłonięciem pochodni .."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz