wtorek, 8 stycznia 2013

Dziwna rozmowa o 22

Na początek chciałam się "Pochwalić" swoją rozmową z koleżanką o 22 w nocy . 
Człowiek jest zmęczony i nie wie co pisze . Więc proszę o niepisanie obrażających
komentarzy ani nie brania mnie i koleżanki za dziwadła .

Fioletowyi - Ja             Zielony - koleżanka 

Więc co tam słychać , jak tam wrażenia odnośne  śniegu ? *-*
- Hmm .. ciapa , leje , jednorożce zamiast bałwanów . Jest spoko ^_^
- Jednorożec powiadasz ? Czy sugerujesz rozpoczęcie tematów iście szlacheckich ?
- Dokładnie !
- Ma pani jakieś sugestie ?
- Kolejne trzęsienie ziemi w Tokoyoo (xdd)
- *u* znowu ufoki przyleciały na ziemię i rząd musiał odwrócić naszą uwagę trzęsieniem X(
ale szlachta nie jest taka głupia , my wszystko wiemy >.>
 - Oni są tak jak te śledzie , nawciskają się tego żarcia a potem brzucholem do góry iii ..
nikt nic nie wie ! a my się ciągle zastanawiamy dlaczego nas brzuchy bolą po ich zjedzeniu *.*
- No właśnie >.< Jak będę starsza to zostanę prezydentem i uczynię ten świat o wiele lepszym .  
A ty będziesz premierem . *-* pierwszym zacnym w historii !!!
- Kochana O.O będę musiała się przebrać za mena .
- o,o to może bądź premierówką xD
- Dobree : D pokażemy tym wypchanym kudłaczom że kobiety też mogą rządzić krajem !!
- I nie będzie wojen tylko >Fochy< 
- Ach .. mężczyźni .
- Spoceni wspaniali mężczyźni ..
- Ach , te ich biczepsy *-* moja sister ma takie jak Pudzian xdd !
- xdd a mój brat ma takie jak bieber *-*
- Mvahahah , czyli kuper w dół ?!
- Tak : D xd
- Strzał w jedynkę !
- ;o to lepiej niż w dziesiątkę ..

1 komentarz: