sobota, 5 stycznia 2013

Cześć :3

Cześć ! Zapewne mnie znacie z MSP choć gram tylko 7 miesięcy xD
Nazywam się Laura , mieszkam w Głuszycy niedaleko Wrocławia
i mam 12 2\4 lat . Często się kłócę i mam napady złości ale
ja nad tym niepanuję , to przez chorobę `Celiakia`..
Jak ci się nudzi to poczytaj o tym xD Moje życie jest nudne ,
eee .. mam świetnych znajomych ( zarówno jak i z reala , jak
i z MSP ) <33 Chciałabym zostać pisarką , zaczynam już
pisać książki , takim przykładem są te filmy które do tej
pory zrobiłam i wciąż robię . Mam dwa plusy :
` 1 - Tak nazywana przez tatę jestem wesołym ciumpem śląskim xD
Czyli jestem `śmieszna` , a propos jeśli chcecie się pośmiać to
zobaczcie kabaret młodych panów . Są zarąbiści :***
`2 - Dobrze się uczę , jak narazie mam średnią 5.45 VI kl.
w IV miałam 5.45 a w V 5.75 . Nie nazywać mnie kujonem
bo tak nie lubię i aż takim kujonem nie jestem ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz